Nyhet Posted January 6, 2012 Report Share Posted January 6, 2012 George Takei (Sulu) dyker upp i nästa säsong av Donald Trumps Celebrity Apprentice. Serien startar i februari på amerikanska NBC, skriver Realityblurred.com. I filmen nedan finns hans medtävlare listade (konstigt nog nämns inte Takei): Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 Känns väl inte direkt som ett projekt som passar Takei, men intressant/kul kan det nog bli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted January 7, 2012 Report Share Posted January 7, 2012 Har aldrig sett den serien och jag tror nog inte att jag kommer se den trots Takeis medverkan. Arsenio Hall, Lisa Lampinelli, Gary Busey och Lou Ferrigno var de jag kände igen från deltagarlistan ovan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts