Nyhet Posted May 22, 2012 Report Share Posted May 22, 2012 (edited) Nolan North har en liten roll i Star Trek 12. Orsaken är att JJ Abrams och hans son älskar spelet Uncharted, skriver MCVUK.com. North har gjort röster till ett otal tv- och datorspelskaraktärer och träffade Abrams när filmen Super 8 spelades in. -Vi gör Star Trek, vill du vara med? frågade Abrams mig. Och jag sa att jag skulle älska att vara med, säger North. North har varit med i spel som Call of Duty, Assassins Creed, Ages of Empire III, Goldeneye och Final Fantasy. Källa [ Till originalnyheten ] Edited May 22, 2012 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 22, 2012 Report Share Posted May 22, 2012 Trodde det var tal om Angry Video Game Nerd först. Tack gode Gud för att så inte var fallet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 23, 2012 Report Share Posted May 23, 2012 Va?! Jag är ett stort fan av AVGN eller egentligen James Rolfe, som gör betydligt mycket mer än AVGN. Dock har han varit upptagen med AVGN-filmen, vilken jag var med och sponsrade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 24, 2012 Report Share Posted May 24, 2012 Jo, han är väl lite smårolig även om han snott vissa bitar i hans schtick. Hade dock verkligen inte velat se honom i en Star Trek rulle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts