Nyhet Posted June 20, 2013 Report Posted June 20, 2013 När Scotty och Keenser går på nattklubb i Star Trek Into Darkness får den japanska publiken höra sångerskan Kyary Pamyu Pamyu sjunga. Men vi i Europa fick lyssna på annan musik, skriver Animenewsnetwork.com. Faktum är att sex olika artister har hörts i scenen runt om i världen. JJ Abrams har själv valt ut vilka musiker som får spela sin musik i scenen. Den japanska premiären är den 23 augusti. Källa [ Till originalnyheten ] Quote
RoLaren Posted June 22, 2013 Report Posted June 22, 2013 Den vi fick höra sög ju stort. Men å andra sidan, sådan musik är ju inte min gebit. LOL! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.