Nyhet Posted September 20, 2013 Report Share Posted September 20, 2013 Crave Online har släppt från ett pressevent som anordnades i samband med lanseringen av Star Trek Into Darkness på DVD och Blu-ray. Där möter vi bland andra Simon Pegg, Alice Eve, Deep Roy och Michael Giacchino, och det pratas om allt från Star Wars och Doctor Who till klingoner och filmmusik. I en lite längre intervju med J.J. Abrams berättar han bland annat om sin förkärlek till linsöverstrålning (eller "lens flare"). Han säger att han vet att han nog använder det lite för mycket, så till den grad att han faktiskt varit tvungen att använda specialeffektsbolaget Industrial Light & Magic för att gå in i efterhand och dämpa effekten. Han understryker även att det i nuläget inte verkar finnas något intresse från CBS sida för en ny TV-serie, vare sig med filmbesättningen eller någon annan variant. [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
startrek92 Posted September 22, 2013 Report Share Posted September 22, 2013 (edited) ''Han understryker även att det i nuläget inte verkar finnas något intresse från CBS sida för en ny TV-serie, vare sig med filmbesättningen eller någon annan variant.'' Synd. Bland Vanliga folket har intresset ökat för en ny star trek serie, speciellt efter de två nya filmerna har många nya unga börjat intressera sig för Star Trek. Hoppas Star Trek Renegades skulle få Cbs att ändra sig, annars är jag rädd att vi får leva endast med fan-serierna några år till, vilka är dock bra , speciellt Star Trek Phase 2 och Star Trek continues. Edited September 23, 2013 by startrek92 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akonitin Posted September 23, 2013 Report Share Posted September 23, 2013 Renegades är ett intressant projekt och något som jag kommer att se om jag får chansen. Men på tal om chanser så tror jag inte att CBS kommer att gå vidare med det hela efter att ha fått pilotavsnittet uppvisat. Däremot så ser jag gärna att Star Trek återkommer i tv-format, för det är där som den Star Trek är som allra bäst. Det finns ju en viss risk att man i sådant fall skulle spinna vidare från dom nya filmerna, något som jag inte är intresserad av. Men förr eller senare så ska väl Star Trek hitta hem till tv-publiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts