startrek92 Postad 9 December, 2013 Rapport Postad 9 December, 2013 Indie spelen har i åratal varit påväg uppåt. Indie spelen är spel som är producerad av små spelföretag eller några\en person, oftast med låg budget. Vilka indie spel har ni spelat? Tyckte ni att de var bra? Åt er som saknar 3d platformerspel som Crash,Spyro,Mario: Här är ett projekt värt att stöda på kickstarter: http://www.kickstarter.com/projects/lefthanded/lobodestroyo-3d-action-platformer-game Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.