willone242 Posted March 19, 2014 Report Share Posted March 19, 2014 Hej, skall åka över till DragonCon i Aug/sept, och tänkte köra på en Star trek uniform, Into Darkness modell. Men vad jag skulle behöva är en väska till kostymen, nått att ha med sig kamera, papper, pass etc etc. Skule vilja ha nått som passar stilen. Kanske någon har koll på vilka typer av väskor, eller t.ex. märken som förekommer i serien och filmerna? Alla förslag mottages tacksamt :-) http://www.dragoncon.org/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted March 19, 2014 Report Share Posted March 19, 2014 Nu blir jag riktigt grön av avund. Lycko dig! Jag vet att det finns de som syr väskor som ser ut som en (TOS) tricorder. Kanskekan hitta på något liknande? Skulle förresten inte konka omkring på pass och viktiga papper. De bör låsas in i safety deposit box på hotellrummet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts