SpockSulu Posted June 29, 2014 Report Share Posted June 29, 2014 Finns det någon som ska till Destination Star Trek I år? Om scenariot skulle ske att Destination Star Trek kom till Sverige , vilka skulle era ideala gäster vara ? http://www.destinationstartrek.com/ Skickas från min iPhone via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted June 29, 2014 Report Share Posted June 29, 2014 Verkar vara några intressenter; kan tipsa om den här tråden i aktivitetsforumet: Det var några "databasare" på den i Frankfurt i februari: För mig vore drömgästen Nichelle Nichols, dels eftersom jag älskar hennes karaktär och för att hon spelat en så viktig roll i TV:s historia, samt i att uppmuntra rasifierade kvinnor att inrikta sog på teknik och vetenskap. Marc Okrand (som skapade det klingonska språket, tlhIngan Hol) vore också väldigt kul att få hit. Han är den enda Star Trek-kändisen jag har träffat, och han är extremt intressant att prata med; han är väldigt berest och var gjort mycket intressant forskning om amerikanska urbefolkningsspråk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpockSulu Posted July 3, 2014 Author Report Share Posted July 3, 2014 Ett utmärkt svar Indeed! Skickas från min iPhone via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts