The Holy Three Posted September 23, 2014 Report Share Posted September 23, 2014 Den 1:a november drar Trekkers i Östra Sverige till Stockholm för att besöka den nya mässan Comic Con. Förmodligen väljet vi att åka tåg dit samt tar pendeltåget til Kista, mässan öppnar kl 10:00 och vi ska försöka vara på plats i Kista då,vi bör därför åka runt 8:00 från Norrköping. Biljetter till mässan är släppta och kostar 200 kr för lördagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobocaster Posted September 24, 2014 Report Share Posted September 24, 2014 Biljetter köpta, och det ska som alltid bli kul att träffa alla. Men jag måste ändå säga att jag är sjukt besviken på utbudet på mässan hittills, hoppas det hinner hända lite mer innan det är dags... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted September 24, 2014 Author Report Share Posted September 24, 2014 Håller helt och hållet med, hade hoppats på en bättre mässa än det ser ut att bli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted September 29, 2014 Report Share Posted September 29, 2014 Vet inte ens om jag ids åka till comiccon/gamex iår. De kan ju inte ens locka dit Nintendo. Scifi World har billigare inträde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted October 9, 2014 Author Report Share Posted October 9, 2014 Kommer Stockholm Trekkers finnas representerade på mässan? Skulle i så fall vara kul att träffas och kanske ta och äta något tillsammans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted October 11, 2014 Report Share Posted October 11, 2014 Jag har inte hört något om att Stockholm Trekkers medverkan på Comic Con. Däremot så kommer vi nog vara med på Scifi World i slutet av november. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tottos Posted October 16, 2014 Report Share Posted October 16, 2014 (edited) Har nu biljett Utbudet värkar inte vara så jätte mycket men Ghostbusters och world cosplay summit kval är ju spännande Är även sugen på scifi world Vi kanske syns där Edited October 16, 2014 by Tottos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akonitin Posted December 23, 2014 Report Share Posted December 23, 2014 När är nästa träff för TÖS? Funderar på att dra med mig några vänner och bila upp till Peking för att delta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted December 23, 2014 Author Report Share Posted December 23, 2014 Hej Akonitin, kul att höra från dig igen. Inget är skrivet i sten än men det lutar mot att vår nästa träff sker den första lördagen i februari, vilket blir den 7:e. Ni är hjärtligt välkomna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akonitin Posted December 23, 2014 Report Share Posted December 23, 2014 (edited) Tack. En del sjukdomsfall inom familjen har ställt det mesta på ända den senaste tiden men nu börjar det att gå åt rätt håll för alla. Kul att se hur ni alla tog steget fullt ut och bildade en officiell förening. Grattis! Ser fram emot att gå med i den och kunna träffa er andra. Förhoppningsvis redan i februari. Edited December 23, 2014 by Akonitin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akonitin Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 Har ni spikat när ni ska ha nästa träff? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted January 16, 2015 Author Report Share Posted January 16, 2015 Japp, eventet åkte upp på Facebook för några dagar sedan, startar en tråd här på forumet strax. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts