The Holy Three Postad 23 September, 2014 Rapport Postad 23 September, 2014 Den 1:a november drar Trekkers i Östra Sverige till Stockholm för att besöka den nya mässan Comic Con. Förmodligen väljet vi att åka tåg dit samt tar pendeltåget til Kista, mässan öppnar kl 10:00 och vi ska försöka vara på plats i Kista då,vi bör därför åka runt 8:00 från Norrköping. Biljetter till mässan är släppta och kostar 200 kr för lördagen. Citera
mobocaster Postad 24 September, 2014 Rapport Postad 24 September, 2014 Biljetter köpta, och det ska som alltid bli kul att träffa alla. Men jag måste ändå säga att jag är sjukt besviken på utbudet på mässan hittills, hoppas det hinner hända lite mer innan det är dags... Citera
The Holy Three Postad 24 September, 2014 Författare Rapport Postad 24 September, 2014 Håller helt och hållet med, hade hoppats på en bättre mässa än det ser ut att bli. Citera
RoLaren Postad 29 September, 2014 Rapport Postad 29 September, 2014 Vet inte ens om jag ids åka till comiccon/gamex iår. De kan ju inte ens locka dit Nintendo. Scifi World har billigare inträde. Citera
The Holy Three Postad 9 Oktober, 2014 Författare Rapport Postad 9 Oktober, 2014 Kommer Stockholm Trekkers finnas representerade på mässan? Skulle i så fall vara kul att träffas och kanske ta och äta något tillsammans. Citera
RoLaren Postad 11 Oktober, 2014 Rapport Postad 11 Oktober, 2014 Jag har inte hört något om att Stockholm Trekkers medverkan på Comic Con. Däremot så kommer vi nog vara med på Scifi World i slutet av november. Citera
Tottos Postad 16 Oktober, 2014 Rapport Postad 16 Oktober, 2014 (redigerade) Har nu biljett Utbudet värkar inte vara så jätte mycket men Ghostbusters och world cosplay summit kval är ju spännande Är även sugen på scifi world Vi kanske syns där Redigerad 16 Oktober, 2014 av Tottos Citera
Akonitin Postad 23 December, 2014 Rapport Postad 23 December, 2014 När är nästa träff för TÖS? Funderar på att dra med mig några vänner och bila upp till Peking för att delta. Citera
The Holy Three Postad 23 December, 2014 Författare Rapport Postad 23 December, 2014 Hej Akonitin, kul att höra från dig igen. Inget är skrivet i sten än men det lutar mot att vår nästa träff sker den första lördagen i februari, vilket blir den 7:e. Ni är hjärtligt välkomna! Citera
Akonitin Postad 23 December, 2014 Rapport Postad 23 December, 2014 (redigerade) Tack. En del sjukdomsfall inom familjen har ställt det mesta på ända den senaste tiden men nu börjar det att gå åt rätt håll för alla. Kul att se hur ni alla tog steget fullt ut och bildade en officiell förening. Grattis! Ser fram emot att gå med i den och kunna träffa er andra. Förhoppningsvis redan i februari. Redigerad 23 December, 2014 av Akonitin Citera
Akonitin Postad 15 Januari, 2015 Rapport Postad 15 Januari, 2015 Har ni spikat när ni ska ha nästa träff? Citera
The Holy Three Postad 16 Januari, 2015 Författare Rapport Postad 16 Januari, 2015 Japp, eventet åkte upp på Facebook för några dagar sedan, startar en tråd här på forumet strax. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.