Stiltman Posted May 20, 2003 Report Share Posted May 20, 2003 Hej.. jag har hittat på internet grunden till ett webbaserat startrek spel i php.. som jag tänkte utveckla lite och göra det mer fungerande än vad det är. men inte så lätt själv. undrar om någon som är bra på php, samt någon som är bra på grafik skulle vilja hjälpa till.. personligen är jag inte så bra på php men jag håller på att lära mig. och grafik ska vi inte ens tala om =).. är nån intresserad av att hjälpa till så skicka mig ett mail. så kan ni få testa grunden jag har lagt upp.. vill inte sätta ut nån länk här för då kommer det masssor med folk innan det ens e klart.. =) maila till: leros@home.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted May 20, 2003 Report Share Posted May 20, 2003 Låter kul, ska bli intressant att se det färdiga sesultatet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted June 3, 2003 Report Share Posted June 3, 2003 Hur går det med spelet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts