Nyhet Posted July 15, 2016 Report Share Posted July 15, 2016 Det har snart gått en hel månd sedan Anton Yelchin gick bort i en tragisk bilolycka, och det är fortfarande svårt att förstå att det är sant. Många har frågat om någon ny skådespelare kommer att ta över manteln som Chekov i en eventuell uppföljare, och nu har JJ Abrams gett ett tydligt svar på den frågan: Nej. I en intervju med Postmedia säger JJ Abrams att de visste att det skulle bli hjärtskärande att göra och marknadsföra Star Trek Beyond, eftersom Leonard Nimoy hade gått bort under förproduktionsprocessen, men att ingenting hade kunnat förbereda dem på chocken och sorgen av att förlora Yelchin, som var den yngsta medlemmen av den nya Enterprise-besättningen, blott 27 år gammal. Star Trek Beyond kommer att innehålla hyllningar till bägge av de tidigare besättningsmedlemmarna, och den kommer också att ge Chekov mer skärmtid än i någon av de senaste två filmerna. Igår fick vi höra att Abrams vill göra en till Star Trek-film, vilket tvingar produktionslaget att ställa sig frågan: Vem kommer att ta över efter Anton Yelchin? Kommer en ny skådespelare att ta över som Chekov, eller måste en ny karaktär ta över hans post? När Postmedia ställde den frågan till Abrams svarade han: "I min mening kan ingen ersätta Anton. Vi kommer inte ge rollen till någon annan. Jag kan inte ens föreställa mig någonting sådant, och jag tycker att Anton förtjänar bättre än så." Han berättade även på att de har funderat på hur Chekovs frånvaro skulle hanteras i en ny film, men att det var för tidigt att prata om det. Många spekulerar att Arex - som tog över efter Chekov i den animerade serien - skulle kunna ta över som navigatör, men det kommer sannolikt att bero på hur stor budget en eventuell fjärde film får, då det sannolikt skulle krävas omfattande CGI-arbete för att förverkliga den edosiske officeren. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted July 16, 2016 Report Share Posted July 16, 2016 Helt rätt beslut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted July 17, 2016 Report Share Posted July 17, 2016 Instämmer till fullo. Det hade känts jättekonstigt att se någon annan som Chekov, och det skulle nog vara riktigt demoraliserande för skådespelarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts