Nyhet Posted March 14, 2017 Report Share Posted March 14, 2017 Idag har jag blivit kontaktad blivit kontaktad av representanter för TV-serien Halv åtta hos mig (via Klingonska Akademien), som söker Star Trek-fans (och entusiaster i största allmänhet) som vore intresserade av att delta i en kommande säsong. Tyvärr kunde jag inte delta själv, men erbjöd att vidarebefordra ett meddelande, som lyder: Bor du i Stockholmstrakten, gillar att laga mat och är ett fan av något? Till exempel Star Trek?! Då är det dig vi söker till Halv åttas nya temavecka ”Fans!” Oavsett om du är science fiction-fantast, beundrare av Ozzy Osbourne eller ett stort fan av egentligen vad som helst - allt från Loch Ness-odjuret till Zlatan, Super Mario och schlager – så är vi nyfikna på just dig! Om du anser dig vara ett fan – eller bara vill tipsa om någon – hör av dig till oss via länken senast 30/3: www.shortaudition.com/halv-8-hos-mig [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted March 14, 2017 Report Share Posted March 14, 2017 Ska det göras narr av nördar i en hel veckas avsnitt eller vad är tanken bakom det hela? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterSeVIIen Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Såg att det stod t.ex. Star Trek. Wew! Får väl hoppas att de hittar en riktig redneck i ektimrad stuga som är är fena på Buffy - vampyrdräparen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts