Gå till innehåll

Välkomna till v1.2


Jocke

Rekommenderade inlägg

Som ni ser så har det blivit några ändringar här i forumet :)

Vi har uppgraderat till v1.2 och pga detta så har vi även ändrat skinnet en aning, med nya färger och bilder/knappar. Det har även tillkommit en del nya funktioner, listar en del nedan:

- Ny snabbsvars-funktion i alla forum, visas längst ner i ämnet, klicka på snabbsvara-knappen för att visa eller gå till kontrollpanelen och välj "Öppna snabbsvar automatiskt när tillgängligt?" under foruminställningar för att visa automatiskt.

- Personligt foto, du kan välja ett eget foto att visa i din profil i kontrollpanelen under "Ändra personligt foto", går förtillfället bara ha ett som du har på en egen sida, möjligt att ni får ladda upp till våran server senare.

- Avatarsystemet har gjorts om, kan nu dela upp avatarerna i flera gallerier. Kommer kanske att lägga till fler avatarer senare och dela upp dom i olika kategorier.

- Fler listor när du skriver ett inlägg:

    /

      /

        /

          /

            . Finns nu även en sida med BB-kod hjälp.

            Om det blir något fel när du skriver ett inlägg så finns ett textområde som du kan spara ditt inlägg ifrån innan du går tillbaka.

            - Det går nu att lägga till 15 st röstningsalternativ istället för 10 st i en röstning.

            - Sidhopp har lagts till i "Byt forum"-rullgardinslistan.

            - Kortare URL:er för att komma åt forum och ämnen enklare.

            Detta är bara några av dom nya funktionerna och ni hittar säkert fler när ni kollar runt i forumet. Har ni några frågor/problem/buggar så får ni gärna fråga/informera om dom i "Frågor, Kommentarer & Förslag".

            Jag rekomenderar att ni besöker kontrollpanelen och kollar över inställningarna.

            Det finns säkert en del små justeringar att göra dom närmaste dagarna och jag kommer att övervaka forumet och se så att allt fungerar riktigt. Jag finns såklart tillgänglig via PM och e-post om det skulle vara något speciellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...