Jocke Posted October 26, 2003 Report Posted October 26, 2003 Vi har nu återigen gått över till vintertid. Om du märker att klockan går en timme före så får du avmarkera "Är det sommartid?" valet i kontrollpanelen under "Foruminställningar".
Recommended Posts