Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vi har nu återigen gått över till vintertid. Om du märker att klockan går en timme före så får du avmarkera "Är det sommartid?" valet i kontrollpanelen under "Foruminställningar".

×
×
  • Create New...