Nyhet Postad 1 Oktober, 2011 Rapport Postad 1 Oktober, 2011 (redigerade) I morgon söndag den andre oktober är det slut. Då äntrar Leonard Nimoy scenen på ett Star Trek-konvent för sista gången. Platsen är Westin O'Hare Hotel, Chicago. - Den här söndagen kommer att bli otroligt gripande och djupt känslosam. Om vi kan sköta det och inte alla bryta samman, så kommer det gå ganska bra, säger Adam Malin, vice-VD för Creation Entertainment, som har hållit Star Trek-konvent runt om i USA sedan 1970-talet. Han tror dock att Star Trek lever vidare utan skådespelaren. -Star Trek-konvent kommer att frodas utan Leonard. Nimoys framträdande väntas bli utsålt. Källa [ Till originalnyheten ] Redigerad 1 Oktober, 2011 av Commander Michels Fixat tags
RoLaren Postad 1 Oktober, 2011 Rapport Postad 1 Oktober, 2011 :'( Synd att man inte kan vara där. I Las Vegas så blev han tårögd när han sade adjö på scen.
emil9898 Postad 1 Oktober, 2011 Rapport Postad 1 Oktober, 2011 Okej då vet man att man aldrig kommer få träffa han
Rekommenderade inlägg