Nyhet Postad 6 Juni, 2012 Rapport Postad 6 Juni, 2012 Vem Benedict Cumberbatch ska spela i Star Trek 12 har det spekulerats vilt kring det sista halvåret. Nu presenteras ytterligare en teori. Bakom den står en bloggare på Comicbookreview.com. Bloggaren tror att Cumberbatch spelar en klingon. Detta går dock emot vad manusförfattaren Roberto Orci skrev på Trekmovie.com häromdagen där han hävdade att om klingonerna var med i filmen, så skulle de se ut som klingoner gjort sedan den Star Trek: The Motion Picture. Dessutom har Cumberbatch ingen make-up på sig i de bilder och filmsnuttar som har läckt ut från inspelningen. Men bloggaren menar att Cumberbatch kan vara en klingon som är genmanipulerad att se ut som en människa på samma sätt som Arne Darwin gjorde i The Trouble With Tribbles. Vad tror du? Källa [ Till originalnyheten ] Citera
loghaD Postad 6 Juni, 2012 Rapport Postad 6 Juni, 2012 Jag har gått och hoppats på just det ett bra tag, så det vore najs Jag hoppas för lveigt att de är sanna till kanon och har både TOS-stilade klingoner (QuchHa') och TNG-stilade (HemQuch). Skulle även vilja se att klingonerna är uppför sig som TOS-klingoner. Citera
Aike Postad 6 Juni, 2012 Rapport Postad 6 Juni, 2012 Det skulle ju kunna stämma med tanke på att Cumberbatches kläder liknar TOS-dräkterna lite grann. I alla fall färgmässigt. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.