Nyhet Postad 2 Maj, 2013 Rapport Postad 2 Maj, 2013 (redigerade) Trots att det inte är den första visningen är London-premiären den officiella världspremiären, och det märks när man tittar på gästlistan. Utöver filmens egna stjärnor kan man också se stora delar av kungadömets kulturelit. Här till vänster ser ni till exempel Jonathan Ross, som utöver att vara en berömd komiker och programledare också är en rejäl trekkie, och som bland annat Jonathan Ross' Essential Guide to Star Trek: First Contact. #startrekworldpremiere I heart Benedict xxxxxxxxxxxxxxx — Jonathan Ross (@wossy) May 2, 2013 Redigerad 2 Maj, 2013 av Nyhet Citera
loghaD Postad 2 Maj, 2013 Rapport Postad 2 Maj, 2013 Egentligen verkar det inte vara så många kändisar där, men jag tycker att Stephen Fry och Jonathan Ross på egen hand skulle göra vilket event som helst stjärnspäckat Citera
Aike Postad 2 Maj, 2013 Rapport Postad 2 Maj, 2013 Jag önskar att jag vore där. Jag var på Star Trek (2009) och Insurrections galapremiärer. Jag såg inte många kändisar jag kände igen. Men många brittiska kända personer är okända för oss svenskar. Den enda jag minns var från Insurrectionpremiären, där Arsenals backbjässe Tony Adams satt i foajén med sin son en bra stund innan de allra flesta hade kommit. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.