Nyhet Postad 5 Juni, 2013 Rapport Postad 5 Juni, 2013 (redigerade) Leonard Nimoy skulle älska att vara med i den nya Star Wars-filmerna som JJ Abrams regisserar.-Oj, oj, skulle inte det vara roligt? Jag tror att det skulle fungera fantastiskt bra. Det är en suverän idé och någon borde berätta det för honom, säger han till Startrek.com. Om han har spelat Spock för sista gången är han dock osäker kring.-Det är omöjligt att svara på. Jag vet inte. Jag vet inte vad JJ ska göra. Jag ser honom som en mycket god vän. Jag tycker att han har gjort ett utmärkt jobb med Star Trek. Jag är tacksam till honom. Vi är alla skyldiga honom mycket. När någon kommer som han har gjort och får något att bli bra igen, så ska vi vara tacksamma. Så när JJ ringer mig, så kommer jag att svara. Källa [ Till originalnyheten ] Redigerad 5 Juni, 2013 av Nyhet Citera
The Holy Three Postad 5 Juni, 2013 Rapport Postad 5 Juni, 2013 Mera Spock i Star Trek 3! Är han med i nya Star Wars filmerna är det väl det enda som skulle få mig att se filmerna. Citera
Aike Postad 5 Juni, 2013 Rapport Postad 5 Juni, 2013 Så du tänker inte se dem annars? Det är helt öppet vad som händer i dem, så det blir intressant tycker jag. Så visst är det självklart att jag ser dem på bio. Citera
The Holy Three Postad 5 Juni, 2013 Rapport Postad 5 Juni, 2013 Ja, jag hade inte tänkt betala för att se den iaf. Med andra ord hade jag kanske sett den hos en vän, någon gång. Citera
RoLaren Postad 5 Juni, 2013 Rapport Postad 5 Juni, 2013 Jag kommer inte heller se dem på bio. Jag är ett stort fan av filmerna jag kallar 1:an och 2:an, dvs de första 2 filmer som producerades. Resten är rena rama smörjan. Om Nimoy är med kan det hända att jag streamar dem. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.