Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad (redigerade)

Leonard Nimoy skulle älska att vara med i den nya Star Wars-filmerna som JJ Abrams regisserar.

-Oj, oj, skulle inte det vara roligt? Jag tror att det skulle fungera fantastiskt bra. Det är en suverän idé och någon borde berätta det för honom, säger han till Startrek.com.

 

Om han har spelat Spock för sista gången är han dock osäker kring.

-Det är omöjligt att svara på. Jag vet inte. Jag vet inte vad JJ ska göra. Jag ser honom som en mycket god vän. Jag tycker att han har gjort ett utmärkt jobb med Star Trek. Jag är tacksam till honom. Vi är alla skyldiga honom mycket. När någon kommer som han har gjort och får något att bli bra igen, så ska vi vara tacksamma. Så när JJ ringer mig, så kommer jag att svara.

 

Källa

 

[ Till originalnyheten ]

Redigerad av Nyhet
Postad

Så du tänker inte se dem annars? Det är helt öppet vad som händer i dem, så det blir intressant tycker jag. Så visst är det självklart att jag ser dem på bio.

Postad

Jag kommer inte heller se dem på bio. Jag är ett stort fan av filmerna jag kallar 1:an och 2:an, dvs de första 2 filmer som producerades. Resten är rena rama smörjan. Om Nimoy är med kan det hända att jag streamar dem.

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...