Jocke Posted May 9, 2004 Report Share Posted May 9, 2004 Som ni ser så har vi bantat ner forumets framsida en hel del. Detta är gjort för att kunna se fler av forumdelarna och få en bättre överblick nu när vi har fler delar. Vad tycker ni, bättre eller sämre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bruse Posted May 9, 2004 Report Share Posted May 9, 2004 Eh, jag märker ingen skillnad... :rodna: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted May 9, 2004 Author Report Share Posted May 9, 2004 Ok, men om jag visar det så här då: Före: Efter: Testa även med att trycka CTRL+F5 om du inte ser det, det gamla kan fortfarande ligga kvar i din cache. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bruse Posted May 10, 2004 Report Share Posted May 10, 2004 En marginell skillnad anser jag, men ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted May 12, 2004 Author Report Share Posted May 12, 2004 En marginell skillnad anser jag, men ok. Skillnaden är väll inte jättestor, men framsidan blir lite mindre. Innan så visades 6 av forumdelarna när jag gick till framsidan, nu visas 9 st. Kan tänka mig att det blir en större skillnad om man har låg upplösning eller mindre skärm. (Har själv en 17" LCD @ 1280x1024 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Posted May 13, 2004 Report Share Posted May 13, 2004 Hmm, jag tycker nog att sidan har blivit bättre. Skönt att det inte finns lika många sektioner längre. Nu har jag även börjat hitta till mina favorit trådar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts