Gul Nador Posted May 23, 2004 Report Posted May 23, 2004 Jag rekommenderar att du besöker sweclockers.com och frågar på det forumet istället.
Jocke Posted May 24, 2004 Report Posted May 24, 2004 Vad jag vet så funkar alla skärmar med alla spel. Det som skiljer skärmarna åt är skärpa, färgåtergivning, upplösning etc vilket kan påverka hur spelen ser ut. Som Gul Nador så rekomenderar jag att du besöker SweClockers, dom är experter på datorer, vi på Star Trek
Recommended Posts