Enterprise_Nx-01 Posted June 6, 2004 Report Share Posted June 6, 2004 Vilken Är Din Favorit Xindi Ras? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Great Bird Posted June 6, 2004 Report Share Posted June 6, 2004 Jag måste erkänna att jag inte är särskilt insatt i enterprises säsong tre men jag tycker helt klart att Slotherna är coolast. Deras make-up skilljer sig från alla de övriga utomjordingarnas i hela Enteprise. Varken löjligt lika människor eller otroligt fula. Deras uniformer är också tre gånger mer orginella än någon annans. Ett steg i riktningen för vackrare aliens. Long Live the Sloths!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enterprise_Nx-01 Posted June 6, 2004 Author Report Share Posted June 6, 2004 Själv föredrar jag aquatics. Dom verkar logiska och har mäktiga skepp. Men jag fattar inte varför dom bygger skepp med så stora fönster då är dom ju sårbara för nästan alla attacker som i Zero Hour ett anomaly förstörde skeppet direkt kanska taskig hullplating eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted June 7, 2004 Report Share Posted June 7, 2004 Jag måste säga att jag gilalr dom som är utdöda. Ni vet som som troligen var fåglar typ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enterprise_Nx-01 Posted June 7, 2004 Author Report Share Posted June 7, 2004 Jag måste säga att jag gilalr dom som är utdöda. Ni vet som som troligen var fåglar typ Tänkte ta med dom men dom är ju utdöda så Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted August 12, 2006 Report Share Posted August 12, 2006 Vattenverelserna är coola, har inte sett något liknan de innan i star trek och det är kul med någonting nytt och annorlunda, pluss att deras skepp är skitsnygga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrBryce Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 Vad fasen är "Slother"? Är det Arboreals eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
McTwiggy Posted August 28, 2008 Report Share Posted August 28, 2008 (edited) Reptiloider, för de ser grymma ut B) Edited August 28, 2008 by McTwiggy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts