Bradis_Mamma Posted June 18, 2004 Report Share Posted June 18, 2004 (edited) Jag fortsätter att plotta inför min rollspelskampanj och undrar nu om någon vet var man kan hitta en bra bild över bryggan på NX-skeppen. Hellst en ritad bild då jag utgår ifrån att alla bilder direkt saxade från TV-serien skule bli otydliga och svåröversedda (av mina spelare som inte har sett serien). Jag vet inte om det här egentligen borde passa bättre under något annat ämne men jag hoppas att så inte är fallet. Edited June 18, 2004 by Bradis_Mamma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qo'noS Posted June 19, 2004 Report Share Posted June 19, 2004 På Ex Astris Scientia finns det många bra ritade bilder på bryggor i Star Trek. Här är en direktlänk till NX-bryggan. Samma bild finns här på databasen (och några fler, dock "saxade"), på denna sida: http://www.startrekdb.se/skepp/ske...e+nx-01&sidnr=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bradis_Mamma Posted June 19, 2004 Author Report Share Posted June 19, 2004 Jättetack, jag letade på Ex Astris Scientia men jag hittade inget... konstigt. Jaja, som sagt JÄTTETACK för hjälpen. :tomte: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts