crazy_voyager Posted July 29, 2004 Report Share Posted July 29, 2004 Vilka olika teknikguider finns det och vart kan man köpa dom? Det finns väll den klassiska Star trek : encyclopida(stavning). Men det finns väll fler, har hört rykten om TNG technikal guide/(eller liknande). Så vilka? var? hur mycket? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted August 1, 2004 Report Share Posted August 1, 2004 Dom teknikguider som jag känner till är: - ST: Encyclopedia - Star Fleet Technical Manual (TOS) - TNG: Technical Manual - DS9: Technical Manual Star Fleet Technical Manual, TNG: Technical Manual och DS9: Technical Manual tillverkas inte längre, så dom får du försöka få tag på genom nån auktion eller liknande. Jag köpte TNG & DS9: Technical Manual via Amazons auktioner, det kan vara svårt att få tag på exemplar som är i bra skick. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted August 2, 2004 Author Report Share Posted August 2, 2004 Det kan inte finnas någon hemsida med kopior eller liknande??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted August 2, 2004 Report Share Posted August 2, 2004 Kopior? Informationen från dessa böcker finns på flera ST-sidor, men jag kan inte tänka mig att det finns några rena kopior någonstans. Mitt tips är att du besöker Amazon.co.uk och gör en sökning, så hittar du säkert något exemplar du kan beställa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts