Jump to content

Recommended Posts

Posted

Om ni är i närheten av Trondheim den 14/11 2004 eller t.o.m. har närmare dit än till Stockholm/Göteborg/Skåne där de flesta Star Trek-träffarna finns, så ta er till Hexcon och det särskilda Star Trek-mötet på söndagen mellan 9 och 13. De vill med detta starta upp en Star Trek-förening i Trondheimstrakten och ha en liten "minitrekkercon" i samband med detta större konvent. Läs mer på Star Trek Norge: Forum.

×
×
  • Create New...