Tonica Posted September 13, 2004 Report Share Posted September 13, 2004 Hej! Jag vet inte om man får göra så här, så jag ber om ursäkt på förhand om det här bryter mot några regler. Hur som helst, det är så här. Jag har startat en grupp på Yahoo om fanfiction här i Sverige och Norden. Intresset har inte varit så stort, så det finns inga medlemmar. Nu fick jag ett meddelande från Yahoo att gruppen kommer att raderas om det inte blir minst två medlemmar inom några dagar... Är det någon som skulle vilja puffa för sin fanfiction eller diskutera fanfiction i allmänhet? I så fall är ni väldigt välkomna att gå med i min grupp. Tonica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talar Posted September 13, 2004 Report Share Posted September 13, 2004 Du glömde att ta med en länk till sidan/maillistan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonica Posted September 13, 2004 Author Report Share Posted September 13, 2004 Oj. Visserligen visste jag inte om det var ok, men jag kunde ju ha chansat. http://groups.yahoo.com/group/nordicfanfiction/ Man måste vara medlem i Yahoo för att gå med i gruppen, men det vet nog de flesta redan. Tonica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonica Posted May 2, 2006 Author Report Share Posted May 2, 2006 Ville bara tala om att Yahoo-gruppen som jag försökte puffa för förut, inte finns längre. Bl a var det alldeles för lite intresse för den. Jag har istället två liknande grupper på Care2, men intresset där verkar vara ännu mindre... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts