Dahlberg Posted January 24, 2005 Report Share Posted January 24, 2005 Finns i 3 olika utförande tydligen... känns lite bekant... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted January 24, 2005 Report Share Posted January 24, 2005 det känns bekant för mej också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Posted January 24, 2005 Report Share Posted January 24, 2005 (edited) Ack ja, vilken sak kan nu denna vara lik? +edit+ Fungerade inte att få upp den i Explorer men det funkade med Netscape. Edited January 24, 2005 by Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freelancer Posted January 25, 2005 Report Share Posted January 25, 2005 Hur visar man bilden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted January 25, 2005 Report Share Posted January 25, 2005 Hur visar man bilden? <{POST_SNAPBACK}> Prova att uppdatera sidan. Hjälper inte det så högerklicka där bilden ska vara och välj visa bild (funkade på min firefox) Hjälper inte det klistra in bildens url i nytt fönster ( http://www.snopes.com/disney/graphics/badge.gif ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freelancer Posted January 25, 2005 Report Share Posted January 25, 2005 (edited) Japp, det funkade. Kör också firefox. Förut stod det bara "User posted image". Hmm, den påminner mig om nåt.. Om jag bara kunde komma på vad.. Edited January 25, 2005 by Freelancer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts