Supertreck Posted March 8, 2005 Report Share Posted March 8, 2005 Ja eh hum. Det är fina bilder man hittar på sidorna men hittar inte skådespelarna namn. Det ser ut som att skådespelaren som är Kathryn Janeway i Voyager är med i serien dallas. Är det kanske en inbillning eller en mycket lik person. Rösten lika sträv och kraftig. Hon tittar och gör exakt dom minner som Kathryn Janeway gör. Kinderna likadana med väldigt ungt ansikte med ganska så långt svajande hår. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Worf Posted March 8, 2005 Report Share Posted March 8, 2005 låt mig vara den första som säger: Vaa?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Great Bird Posted March 8, 2005 Report Share Posted March 8, 2005 Jag försår inte vad som är dumt med den frågan. Möjligtvis kan jag undra hur du undgått att se skådespelarnamnen i Besättningsdelen. Kate Mulgrew (som spelar Janeway) har varit med en gång i Dallas, i avsnittet "Triangle" då hon spelade countrysångaren Garnet McGee men hon har inte haft någon permanent roll i programmet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supertreck Posted March 8, 2005 Author Report Share Posted March 8, 2005 Jag försår inte vad som är dumt med den frågan. Möjligtvis kan jag undra hur du undgått att se skådespelarnamnen i Besättningsdelen. Kate Mulgrew (som spelar Janeway) har varit med en gång i Dallas, i avsnittet "Triangle" då hon spelade countrysångaren Garnet McGee men hon har inte haft någon permanent roll i programmet. <{POST_SNAPBACK}> Jaså var det en länk att klicka på ursäkta mig. Såg mera ut som en rubrik över det som var under. Men nu fick man den gisning bekräftad att det var sant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts