Norts82 Posted March 15, 2005 Report Share Posted March 15, 2005 Tja jag undrar var det inte står något om Säsong 7 i STNG i avsnitt?? kan det vara så att den inte sändes?? Knut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excelsior Posted March 15, 2005 Report Share Posted March 15, 2005 Episoderna om TNG är fortfarande inte skrivna. Hittils har vi som skriver episoderna knappt hunnit färdigt med säsong 6. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsRiker Posted March 15, 2005 Report Share Posted March 15, 2005 Tja jag undrar var det inte står något om Säsong 7 i STNG i avsnitt?? kan det vara så att den inte sändes?? Knut <{POST_SNAPBACK}> Jodå, TNG finns i 7 säsonger. Här på databasen är TNG ett relativt nytt tillskott och vi medarbetare har inte hunnit lägga in alla avsnitt ännu. Men vi jobbar för fullt och snart är säsong 6 klart så då kommer sjuan också att läggas in. Hav tålamod bara Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norts82 Posted March 15, 2005 Author Report Share Posted March 15, 2005 Tja jag undrar var det inte står något om Säsong 7 i STNG i avsnitt?? kan det vara så att den inte sändes?? Knut <{POST_SNAPBACK}> Jodå, TNG finns i 7 säsonger. Här på databasen är TNG ett relativt nytt tillskott och vi medarbetare har inte hunnit lägga in alla avsnitt ännu. Men vi jobbar för fullt och snart är säsong 6 klart så då kommer sjuan också att läggas in. Hav tålamod bara <{POST_SNAPBACK}> jag för står Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts