Jump to content
Sign in to follow this  
Supreme Commander JAF

Förslag på personer som bör befordras.

Recommended Posts

Tänkte starta en ny avdelning där man kan ge förslag på personer som man tycker har gjort sig förtjänt av befodran. Motivera gärna varför ni tycker att vederbörande har gjort sig förtjänta av befordran.

OBS Ingen Diskussion! Bara Förslag!

Kan forumledarna kanske ta bort sådana inlägg som syftar till diskussion om befodringar och liknande?

Jag vill (förutom mig själv!) rekomendera:

Crazy Voyger för hans många inlägg, samt hans stora kunskap om st. Det är aldrig tråkigt att läsa inlägg om vederbörande.

Orville har producerat 379 inlägg utan att bli befodrad. Övrigt se ovan! B)

J.

Tänkte starta en ny avdelning där man kan ge förslag på personer som man tycker har gjort sig förtjänt av befodran. Motivera gärna varför ni tycker att vederbörande har gjort sig förtjänta av befordran.

OBS Ingen Diskussion! Bara Förslag!

Kan forumledarna kanske ta bort sådana inlägg som syftar till diskussion om befodringar och liknande?

Jag vill (förutom mig själv!) rekomendera:

Crazy Voyger för hans många inlägg, samt hans stora kunskap om st. Det är aldrig tråkigt att läsa inlägg om vederbörande.

Orville har producerat 379 inlägg utan att bli befodrad. Övrigt se ovan! B)

J.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag tror att detta skulle behöva en stavningskontroll men jag hittar ingen sådan, kanske forumledarna kan hjälpa till? J.

Jag tror att detta skulle behöva en stavningskontroll men jag hittar ingen sådan, kanske forumledarna kan hjälpa till? J.

Tyvärr så finns det inga stavningskontroller för svenska som jag kan lägga in i forumet. Det bästa alternativet är att du har stavningskontroll i din webbläsare, tex SpellBound till Firefox

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...