ghost Posted October 31, 2005 Report Share Posted October 31, 2005 Är det någon som vet var man kan köpa Art Asylums Broken Bow Deluxe version av Ensign Travis Mayweather(dvs. den med figur och "helm console" - se länk nedan)?http://www.startrekdb.se/leksaker/art_asyl..._bow_deluxe.phpJag har letat igenom de länkar som finns listade som återförsäljare på Star Trek Databas, samt eBay och några ställen till utan framgång. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted October 31, 2005 Report Share Posted October 31, 2005 tyvär så har jag hört att den alldrig gick i pruduction. Så det finns nog ingen sådan utöver den som dom tagit bilderana på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klaudija Posted June 16, 2007 Report Share Posted June 16, 2007 Är det någon som vet var jag kan få tag på en (eller kanske har en till salu) fully poseable Spock 12" Action Figure? Skulle gärna vilja ha en, men får inte köpa på nätet för mina föräldrar, så om någon kan hjälpa mig så skulle jag bli mycket tacksam. Maila mig i så fall på: martinovichklaudija@hotmail.com. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts