OnO Posted November 16, 2005 Report Share Posted November 16, 2005 Har ni tänkt på att Tosk, den jagade från DS9 "Captive Pursuit" är väldigt lik en hirogen? Kan dessa jägare (och jagade) från gammakvadranten vara släkt med hirogenerna från deltakvadranten? <_< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted November 16, 2005 Report Share Posted November 16, 2005 Har ni tänkt på att Tosk, den jagade från DS9 "Captive Pursuit" är väldigt lik en hirogen? Kan dessa jägare (och jagade) från gammakvadranten vara släkt med hirogenerna från deltakvadranten? <_< TRoligt att ajg har tänkt samma sak fast att jag tyckt att toska var lik jem'hedar Men visst stämmer det väl till viss del i alla fall OnO... Det här med progenitors har vi ju diskuterat i en annan tråd ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted November 16, 2005 Author Report Share Posted November 16, 2005 Har ni tänkt på att Tosk, den jagade från DS9 "Captive Pursuit" är väldigt lik en hirogen? Kan dessa jägare (och jagade) från gammakvadranten vara släkt med hirogenerna från deltakvadranten? <_< TRoligt att ajg har tänkt samma sak fast att jag tyckt att toska var lik jem'hedar Men visst stämmer det väl till viss del i alla fall OnO... Det här med progenitors har vi ju diskuterat i en annan tråd ;) Jo det är sant, men den diskussionen handlar ju mer om att alla humanoida livsformer kommer från samma frö, så att säga. Vad jag menar är att Tosk och hans ras är väldigt lika hirogener, närmre släktingar kanske? Som Vulcaner och Romulaner t.ex. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts