Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Har ni tänkt på att Tosk, den jagade från DS9 "Captive Pursuit" är väldigt lik en hirogen?

Kan dessa jägare (och jagade) från gammakvadranten vara släkt med hirogenerna från deltakvadranten? <_<

Postad
Har ni tänkt på att Tosk, den jagade från DS9 "Captive Pursuit" är väldigt lik en hirogen?

Kan dessa jägare (och jagade) från gammakvadranten vara släkt med hirogenerna från deltakvadranten? <_<

TRoligt att ajg har tänkt samma sak fast att jag tyckt att toska var lik jem'hedar :D

Men visst stämmer det väl till viss del i alla fall OnO... Det här med progenitors har vi ju diskuterat i en annan tråd ;)

Postad

TRoligt att ajg har tänkt samma sak fast att jag tyckt att toska var lik jem'hedar :D

Men visst stämmer det väl till viss del i alla fall OnO... Det här med progenitors har vi ju diskuterat i en annan tråd ;)

Jo det är sant, men den diskussionen handlar ju mer om att alla humanoida livsformer kommer från samma frö, så att säga.

Vad jag menar är att Tosk och hans ras är väldigt lika hirogener, närmre släktingar kanske? Som Vulcaner och Romulaner t.ex. :)

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...