mrproper Posted January 7, 2007 Report Share Posted January 7, 2007 Det projektet har tyvärr lagts på is förtillfället men jag har tre andra hemsidor uppe redan (även om det inte är riktigt samma sak). Du hittar länkarna på www.ehrby.4t.com. aa va trevligt =) =) !! Om du vill ha gratis webhost utan reklam, då tipsar jag om home.no =D Iof är det väl tänkt för norrmän men vadå det är väl upp till var o en om man är norsk eller inte =)!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjorn98009_91 Posted January 7, 2007 Author Report Share Posted January 7, 2007 aa va trevligt =) =) !! Om du vill ha gratis webhost utan reklam, då tipsar jag om home.no =D Iof är det väl tänkt för norrmän men vadå det är väl upp till var o en om man är norsk eller inte =)!! Tack för tipset. Blev medlem på detsamma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjorn98009_91 Posted January 13, 2007 Author Report Share Posted January 13, 2007 Nu har jag slagit ihop alla mina hemsidor till en enda. Den går att hitta på www.home.no/ehrby alternativt kan ni hålla ett öga på www.ehrby.4t.com eftersom jag alltid lägger den mest aktiva adressen där. Det kan hända att jag bytar adress ibland eller att jag gör som jag har gjort nu, flyttat allt till ett nytt ställe. Men så länge ni kommer ihåg www.ehrby.4t.com så har ni alltid en aktiv referens till min senare sida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts