Nyhet Posted November 28, 2005 Report Share Posted November 28, 2005 Threshold, med Brent Spiner i en av huvudrollerna, läggs ner med omedelbar verkan pga fallande tittarsiffror. Det blev totalt nio avsnitt som sänts i USA, och TV4+ har precis börjat att visa dem. Om de fortsätter att visa dessa avsnitt är okänt i nuläget. Brannon Braga är en av de som ligger bakom denna serie. TV-serien Alias lägger också ner, men denna kommer att fortsätta till säsong fem är avklarad. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted November 29, 2005 Report Share Posted November 29, 2005 (edited) Det har väl inte kommit något officellt utlåntande ännu? eller. Om Threshold edit: nu hittade jag en artikel om det. Edited November 29, 2005 by Aliline Link to comment Share on other sites More sharing options...
RomulanStar Posted November 29, 2005 Report Share Posted November 29, 2005 Threshold har jag iofs inte sett, men åketråk med Alias som är en sån lysande serie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kai Dukat Posted November 30, 2005 Report Share Posted November 30, 2005 Threshold har jag redan kommenterat. Alias har kanske trotts allt nått sitt slut 5 säsonger kan man inte gnälla över. Problemet är att jag för tillfället inte kan se några direkta alternativ för oss tvfreaks längre. Lost och desperata hemmafruar i all ära men de kan ju inte ersätta saknade av god nobrain-serier. Skit också jag trodde inte jag skulle säga detta men vore det inte roligt med en nyinspelning av Buck Rogers ... neeej.. jo kanske trotts allt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osceke Posted December 1, 2005 Report Share Posted December 1, 2005 (edited) Jag reagerade starkt på denna nyhet. Att lägga ner en serie som Threshold efter så få avsnitt verkar för mig befängt. Dom har ju knappt hunnit utveckla den....Vad gäller alias känns det väldigt tråkigt. JAg verkligen älskar den serien. Den har det mesta, grymma intriger, schysst action, kärlek, svek osv osv. JAg kan dock förstå att den läggs ner. Inte många serier går så länge som fem år. Det är bara att tacka JJ Abrams för fem år av utmärkt action. Vad finns det nu o kolla undrar Kai Dukat? Jo förutom lost och prison break (som f.ö har säsongsavslutning nästa vecka) är det väl bara att se fram emot nya avsnitt av stargate sg1 och atlantis. Några andra "no brainer" serier kan jag inte tänka på just nu Edited December 1, 2005 by osceke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts