Nixim Postad 15 Juni, 2006 Rapport Postad 15 Juni, 2006 Det är ingten som veten sida där dom har en bra verison av röstsamplingen på the Borg när dom säger sitt standard medelande ? Tack påförhand.
Aliline Postad 16 Juni, 2006 Rapport Postad 16 Juni, 2006 (redigerade) det fanns förut en sida "star trek in sound and vision" men den verkar ha tagits bort. du får väl googla. ;) Redigerad 16 Juni, 2006 av Aliline
OnO Postad 16 Juni, 2006 Rapport Postad 16 Juni, 2006 (redigerade) Knepigt.. men här säger Seven of Nine det i alla fall... http://home.comcast.net/~comp_u_nerd/Sound.../jrintimate.wav ... vilket Harry Kim inte hade något emot tror jag... Redigerad 16 Juni, 2006 av OnO
The Tiny Little Lifeform Postad 21 Juli, 2009 Rapport Postad 21 Juli, 2009 (redigerade) Det är ingten som veten sida där dom har en bra verison av röstsamplingen på the Borg när dom säger sitt standard medelande ? Tack påförhand. vill du veta hela meddelandet så kan jag fixa det jag menar Redigerad 21 Juli, 2009 av The Tiny Little Lifeform
Fmi Postad 21 Juli, 2009 Rapport Postad 21 Juli, 2009 Det är ingten som veten sida där dom har en bra verison av röstsamplingen på the Borg när dom säger sitt standard medelande ? Tack påförhand. vill du veta hela meddelandet så kan jag fixa det jag menar Inte för att det inte är kul med aktiva medlemmar, men tänk på att titta på datumen när du svarar i trådar. Det är inte helt troligt att en person som inte besökt forumet på tre år längre väntar på svar på sin fråga ;)
Supreme Commander JAF Postad 22 Juli, 2009 Rapport Postad 22 Juli, 2009 Ja det finns en del inlägg som är väldigt gamla och helt säkert inaktuella på det här forumet så kolla gärna datumet och se om det är någon mening med att skriva svar! J.
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu