Nixim Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 Det är ingten som veten sida där dom har en bra verison av röstsamplingen på the Borg när dom säger sitt standard medelande ? Tack påförhand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 (edited) det fanns förut en sida "star trek in sound and vision" men den verkar ha tagits bort. du får väl googla. ;) Edited June 16, 2006 by Aliline Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 (edited) Knepigt.. men här säger Seven of Nine det i alla fall... http://home.comcast.net/~comp_u_nerd/Sound.../jrintimate.wav ... vilket Harry Kim inte hade något emot tror jag... Edited June 16, 2006 by OnO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Tiny Little Lifeform Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 (edited) Det är ingten som veten sida där dom har en bra verison av röstsamplingen på the Borg när dom säger sitt standard medelande ? Tack påförhand. vill du veta hela meddelandet så kan jag fixa det jag menar Edited July 21, 2009 by The Tiny Little Lifeform Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fmi Posted July 21, 2009 Report Share Posted July 21, 2009 Det är ingten som veten sida där dom har en bra verison av röstsamplingen på the Borg när dom säger sitt standard medelande ? Tack påförhand. vill du veta hela meddelandet så kan jag fixa det jag menar Inte för att det inte är kul med aktiva medlemmar, men tänk på att titta på datumen när du svarar i trådar. Det är inte helt troligt att en person som inte besökt forumet på tre år längre väntar på svar på sin fråga ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 Ja det finns en del inlägg som är väldigt gamla och helt säkert inaktuella på det här forumet så kolla gärna datumet och se om det är någon mening med att skriva svar! J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts