Vorik Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 SweCon 2004 blev som bekant mycket lyckat (trots några mindre missöden) och jag tycker det var ett av det trevligaste konventet/tillställningen som jag varit på med fokus på Sci-Fi. För mig var höjdpunkten att dom fick Tim Russ att ställa upp och komma till Sverige för att prata/signera/mingla med oss fans. Det jag nu undrar är om det finns vidare planer på att här i Sverige ordna något konvent framöver med inriktning på Star Trek och där man har för avsikt att bjuda in personer med anknytning till Star Trek? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 Det har pratats en del om ett konvent runt 07-08 men om det förverkligas vet jag inte. Kolla under Aktiviter här i forumet så ser du trådar för olika konvent! J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts