Nyhet Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 Star Trek XI skjuts eventuellt upp till 2009, meddelar IMDb.com. Filmen, vars huvudplan fortfarande är att den skall ges ut under 2008, är i processen att skrivas. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
b00t3r Posted December 8, 2006 Report Share Posted December 8, 2006 ***, ska man behöva vänta så länge? Aja..Tur att jag har ganska mycket ST kvar som jag inte sett än... Direktlänk till filmen på IMDB --> http://imdb.com/title/tt0796366/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted December 9, 2006 Report Share Posted December 9, 2006 Den direktlänken fanns med i det första inlägget... I övrigt tycker jag att det känns oroande med förseningar, men "den som väntar på något gott...". Link to comment Share on other sites More sharing options...
b00t3r Posted December 9, 2006 Report Share Posted December 9, 2006 Den direktlänken fanns med i det första inlägget... Oj då. Missade den :rodna:. I övrigt tycker jag att det känns oroande med förseningar, men "den som väntar på något gott...". Hoppas att det blir en film som kan dra lite ny publik till star trek. Som stort Lost-fan tror jag att Abrams kommer att göra ett superbt jobb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts