Jump to content

antal st böcker

star884

Recommended Posts

hej admiral

det är så att jag har fått ca 300 st e-böcker av en vän om bara star trek.

det jag undrar är om du eller någon annan här på sidan har någon lista på alla böcker som har kommit ut om star trek.

för jag vill sk bocka av dom så att jag inte får dubbla böcker om man beställer böckerna som jag fattas.

jag vet listan här på er sida och den är jättebra för att hitta enstaka böcker men som sagt jag hade tänkt att bocka av ca 300 böcker och kopiera namn efter namn på böckerna som ni har på er lista tar lite för lång tid för mig.

och sf bok och andra bokaffärer har bara ca 100-200 träffar.

hoppas du förstår och kan hjälpa mig .

star 884

Du vet att du kan ordna vår lista utifrån vilken bokserie det är? Det borde förenkla i listan.

Jag vore dessutom tacksam för uppgifter om böcker som vi inte har. När du sedan har läst dem är alltid en recension välkommen vid ett senare tillfälle.

Du vet att du kan ordna vår lista utifrån vilken bokserie det är? Det borde förenkla i listan.

Jag vore dessutom tacksam för uppgifter om böcker som vi inte har. När du sedan har läst dem är alltid en recension välkommen vid ett senare tillfälle.

hej pjotr"k

jag gjorde som du sa kollade upp corps of engineers böckerna som ni hade upp skrivet.

om det det samma som starfleet corps of engineers böckerna vilket jag tror så kan jag vara snäll och säga att det finns 62 böcker om dom.

ni fattas böckerna 9-62.

om det är någon bok du ute efter sänd ett privat meddelande till mig så ska jag se om jag har den.

mvh star884