mumle Posted November 3, 2001 Report Posted November 3, 2001 Heta ämnen, va e det egentligen? Bestäms det av hur många inlägg som gjorts på ämnet eller hur många inlägg som gjorts i förhållande till tiden? Eller är det nån magisk knapp ni forumledare trycker på? Jag har fått för mig att alla ämnen som har mer än 13 inlägg blir heta... (fråga mig inte varför :sigh:)
Jocke Posted November 3, 2001 Report Posted November 3, 2001 Du har nästan rätt. Alla inlägg som har 15 svar eller mer blir heta ;)
mumle Posted November 3, 2001 Author Report Posted November 3, 2001 15? Det va som attans, det finns ju ämnen med 14 som är heta! Aha, man ser det första som inlägg också! :sigh:
Recommended Posts