Gå till innehåll

Aktuellt på TV


Nyhet

Rekommenderade inlägg

TV6 sänder TV-serien Dexter från nu i måndags. I det tredje avsnittet den 15 oktober kl 23:00 ser vi bl.a. Denise Crosby som Harrys sjuksköterska. Hon kan ses i en mycket kort reklamsekvens för serien nu i dagarna.

I den fjärde säsongen av Stargate Atlantis ser vi ännu en gång Robert Picardo (Doktorn) i rollen som Richard Woolsley. Två avsnitt är han med i och han har också skrivits in som deltagare i CSI NYs speciella halloweenavsnitt. (Källa: Trekkers Norge och RobertPicardo.com)

[ Till originalnyheten ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såg första avsnittet av Dexter och jag blev inte direkt uppmanad till att se nästa avsnitt, ingen serie för mig. sen är man inte direkt nån Tasha fan heller så det blir nog inte till att se det...

Picardo är dock en väldigt bra skådespelare, synd bara att han inte spelar The Doctor i Atlantis, då man verkligen varit tvungen att se det, nu får man se om det blir av eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag följer Dexter för det är IMO en riktigt bra serie. Dock har jag inte sett den reklamsekvens som nämns här ovan så det var en riktigt trevlig nyhet att nästa avsnitt får besök av en TNG skådespelare. :)

Redigerad av Tuvok
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...