Jump to content

Chris Hemsworth och Clifton Collins Jr i den nya Star Trek-filmen

Nyhet

Recommended Posts

Får se hur stor roll som Kirks far ska ha, på förhand känns det inte som någon speciellt stor roll. Inte speciellt nödvändig heller kan man tycka. Däremot låter det betydligt mer intressant att Nero kommer ha en hantlangare och att han spelas av Clifton Collins, Jr som jag sett i enstaka roller.

Får se hur stor roll som Kirks far ska ha, på förhand känns det inte som någon speciellt stor roll. Inte speciellt nödvändig heller kan man tycka. Däremot låter det betydligt mer intressant att Nero kommer ha en hantlangare och att han spelas av Clifton Collins, Jr som jag sett i enstaka roller.

Har han en mamma så måste han väl ha en pappa. Logiskt som Tuvok skulle säga. Men jag kan tänka mig att dom kommer in eftersom det är en batman begins typ av film. Vi visar helt enkelt hur hjältarna blev hjältar... J.

Har han en mamma så måste han väl ha en pappa. Logiskt som Tuvok skulle säga.

Klart att han har en mor, det har jag väl aldrig påstått att han inte har? Jag menade bara på att ha med Kirks far i filmen känns som något man både kan ha och missta. Kan tänka mig att det bli i någon liten scen man få se honom.

Men jag kan tänka mig att dom kommer in eftersom det är en batman begins typ av film. Vi visar helt enkelt hur hjältarna blev hjältar... J.

Tror inte att Kirks föräldrar var speciellt inblandade i att han blev en hjälte om jag ska vara ärlig. Visst, dom uppfostrade honom och la grunden där men hjätestatusen får han ju långt senare och då mycket tack vara honom själv och hans besättning.

• Create New...