Morn Posted April 8, 2002 Report Share Posted April 8, 2002 Hej jag märkte nu att klockan på forumet går en timme före och en dag efter. ex jag skrev ett inlägg idag (8/4) ca 09:00 det står att jag skrev det ca 10:00 igår (7/4) vad beror det på?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ickamicka Posted April 8, 2002 Report Share Posted April 8, 2002 det du skriver stämmer ju inte alls!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted April 8, 2002 Report Share Posted April 8, 2002 Jag har inte sett att klockan i forumet går fel... det är karse klockan på din dator som går fel??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted April 8, 2002 Report Share Posted April 8, 2002 test, min klocka är nu 22:15 den 8/4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted April 8, 2002 Report Share Posted April 8, 2002 Som du ser så stämmer tiden och datumet. Kolla i Din Kontrollpanel => Kontoalternativ => Tidszon, kolla så att den nuvarnade tiden är ställd på 0 Timmar. Detta är en bugg som har orsak så att tidszonen har stått på 23 timmar. Om detta stämmer så är det klockan i din dator som är felinställd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted May 6, 2002 Report Share Posted May 6, 2002 Eftersom Morn inte har skrivit något mer, så antar jag att det löste sig Ämne stängt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts