Tailwind Posted August 21, 2008 Report Share Posted August 21, 2008 Någon som sett TV serien John Doe? wiki Handlar om en kille som vet allt! Hur coolt är inte det då Precis börjat kolla på serien och tycker den verkar riktigt spännande hittills. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 Alla som sett Q vet hur odräglig man blir om man vet allt. Och hur kul är det? J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 Har för mig att jag såg några avsnitt av serien på någon svensk tv-kanal, kommer inte ihåg vilken nu. Tyckte nog att den var rätt så spännande och bra. Men som vanligt när det är en serie som har potential till att bli något bra så läggs den ner. Alldeles för många tv-serier har råkat ut för detta dom senaste åren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 Du kanske får ändra smak? <_< <_< :rodna: Själv är jag nöjd så länge stargate rusar på som ett expresståg. Väldigt bra tv serie. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tailwind Posted August 22, 2008 Author Report Share Posted August 22, 2008 Alla som sett Q vet hur odräglig man blir om man vet allt. Och hur kul är det? J. hehe jag som tycker Q är bästa karaktären Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted August 23, 2008 Report Share Posted August 23, 2008 Visst han är jättekul men Picard gillar honom inte för fem öre... J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts