Nyhet Posted September 26, 2008 Report Share Posted September 26, 2008 Vi har skapat en sida speciellt anpassad för mobiltelefoner, handdatorer och smartphones. Denna sida är enklare än den vanliga sidan som man typiskt besöker från en dator med lite större skärm. Sidan passar bäst på tex en iPhone eller en HTC Touch Diamond som har lite större skärm och bättre webbläsare, men den ska även fungera lika bra på en vanlig mobiltelefon. Gå mobilt >>> Har ni några förslag om förbättringar eller stöter på något problem så får ni gärna ta upp det i diskussionsämnet till denna nyhet eller skicka ett brev. [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
egonprint Posted September 29, 2008 Report Share Posted September 29, 2008 Tokbra! Men fixa gärna en icon så jag kan lägga den på min iPhones hemskräm. se: http://www.askdavetaylor.com/how_to_create...bsite_icon.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted September 29, 2008 Report Share Posted September 29, 2008 Har nu lagt in en ikon för iPhone Har tyvärr inte en iPhone själv så jag vet inte riktigt om det funkar eller hur bra det blev? Link to comment Share on other sites More sharing options...
egonprint Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Det blev jättebra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pwntus Posted September 30, 2008 Report Share Posted September 30, 2008 Vill bara rapportera att det fungerar jättebra på min P1i och på min fars HTC TyTn II. Helläckert, skönt att ha när man sitter och har tråkigt på resecentrum i väntan på bättre tider! Uppskattas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts