Jump to content

Recommended Posts

  • 5 months later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...
Posted

Det har varit lite rörigt ett tag, där teknologiska frågor som inte är direkt relaterat med en viss serie har gått att finna under både Allmänt om Star Trek och Serierna. Jag har därför flyttat över dessa till att enbart ligga under Allmänt om Star Trek. Dessa ämnen har således flyttats:

--> [Röstning] Holodäckprogram

--> [Röstning] Favoritvapen

--> Fotontorpeder

--> Fotontorpeder och kvanttorpeder

--> Kraftfält och inneslutningsfält

--> [Röstning] Skepp: Det bästa,Det snyggaste

--> Skepp: Tefatsdelen

×
×
  • Create New...