Nyhet Posted January 16, 2009 Report Share Posted January 16, 2009 Matt Smith, en 26-årig skådespelare på uppgång, blir den elfte Doktorn i världens äldsta science fictionserie, Doctor Who. Det blir den yngste doktorn någonsin, sedan seriens start år 1963, och Smith kommer att kunna ses från 2010, samtidigt som Steven Moffat tar över huvudförfattandet av serien efter Russell T. Davies. För er som kommer att sakna David Tennant så finns det fortfarande 4 avsnitt kvar som inte sänts, inte ens i Storbritannien, och alla dessa avsnitt är på 60 minuter vardera! Nästa avsnitt av Doctor Who, Planet of the Dead, sänds i Storbritannien i påsk, men Smith får ni alltså se först i början av 2010. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted January 16, 2009 Report Share Posted January 16, 2009 Dr Who börjar onekligen göra skäl för sitt namn... J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Dr Who börjar onekligen göra skäl för sitt namn... J. :blink: Hehehe... Jag kommer att sörja Tennant lika mycket som jag sörjde Ecclestone och jag hoppas hoppas att den nye killen inte kommer att gå in stenhårt för att göra "sin" doktor. Jag tycker att Tennant klarade övergången så bra just därför att han spelar ungefär samma karaktär som Ecclestone gjorde, och det är sannerligen inte vanligt i serier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts