Nyhet Posted February 26, 2009 Report Posted February 26, 2009 Första avsnittet i säsong 2 av "The Helena Chronicles" har släppts. "Captain Benjamin Maxwell and the USS Phoenix are on the hunt for the USS Helena, wanted for a devastating omega accident. As Helena's dwindling allies are forced to take sides, not even Faisal herself could have guessed what is to come." Se databasens sida om serien. Ladda ner härifrån: The Minstrel Boy (Tack till Mr Trek) Källa [ Till originalnyheten ]
Fleetadmiral Posted February 27, 2009 Report Posted February 27, 2009 Jag tittade på avsnittet igår. Inte alls så dumt. Tycker serien blir bättre och bättre. Fortfarande mumlar en del lite mycket så att det är svårt att höra vad som sägs ibland.
Mr Trek Posted February 27, 2009 Report Posted February 27, 2009 Tycker också att avsnittet var bra... mycket bättre än många TV-serier.
Recommended Posts