The Holy Three Postad 20 Maj, 2009 Författare Rapport Postad 20 Maj, 2009 Andrew Robinson, Garak från DS9, är nu också klar för Collectormania 15. Citera
RoLaren Postad 21 Maj, 2009 Rapport Postad 21 Maj, 2009 Jag blir riktigt avundsjuk på The Holy Three. Hoppas du får riktigt skoj. Vad kostar det att få något signerat av Nemoy på mässan? Jag har för mig att han brukar ta rätt mycket för sånt, men jag skulle definitivt hosta upp de slantarna som krävdes. Vi snackar ju SPOCK här. Citera
The Holy Three Postad 21 Maj, 2009 Författare Rapport Postad 21 Maj, 2009 På denna mässan tar han 25 pund, dvs ungefär 300 kr. Det är inte så mycket med tanke på att hans autografer oftast går på 70-80 dollar på mässor i USA. Gästerna i Sverige på sci-fi mässorna tar ju dessutom 200 kr, oavsett status, så 300 spänn för självaste Nimoy är småpengar. Citera
RoLaren Postad 21 Maj, 2009 Rapport Postad 21 Maj, 2009 Det är ju som hittat. Han kommer få skrivkramp från allt skrivande. Alla fans kommer ju köpa flera. Börjar anta en Oriongrön ton här av avundsjuka. Citera
The Holy Three Postad 26 Maj, 2009 Författare Rapport Postad 26 Maj, 2009 Är nu fastställt att det blir en "Trek Talk" på söndagen, där alla Star Trek gäster kommer prata lite om hur det var i serien och publiken får ställa frågor etc. Finns ingen enskilt för Nimoy men det finns det för Delancie? Hursomhelst gjorde detta mig uppr??rd då jag inte är där på söndag eftermiddag, åker ju hem tidigt på söndag morgon :arg: Citera
RoLaren Postad 26 Maj, 2009 Rapport Postad 26 Maj, 2009 vad synd att du missar det Men du får ju iaf ta foto tillsammans med Nemoy. Citera
RoLaren Postad 26 Maj, 2009 Rapport Postad 26 Maj, 2009 (redigerade) Om festprissarna Jedi Chefs fortfarande existerar lär ju vara där så du kan festa runt med dem. Kanske klä ut dig till Jedi Chef och ta foto. I England brukar de ha speciella danser, sk Con dances, till olika låtar. Alla kan dansstegen och det är fullt på dansgolvet. Se och lär :P Redigerad 26 Maj, 2009 av RoLaren Citera
The Holy Three Postad 26 Maj, 2009 Författare Rapport Postad 26 Maj, 2009 Aldrig hört talas om Jedi Chefs förut faktiskt, tack för länkarna! Citera
The Holy Three Postad 28 Maj, 2009 Författare Rapport Postad 28 Maj, 2009 Börjar få ont om plats i trådtiteln nu med alla dessa announcements. Hursomhelst är kvinnan som spelade Borg Queen i First Contact klar för mässan också. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.