Gå till innehåll

UPPDATERAD! Leonard Nimoy, John Delancie (Q) & Avery Brooks (Sisko) & Garak från DS9 till Collectormania 15


Rekommenderade inlägg

Postad

Jag blir riktigt avundsjuk på The Holy Three. Hoppas du får riktigt skoj. Vad kostar det att få något signerat av Nemoy på mässan? Jag har för mig att han brukar ta rätt mycket för sånt, men jag skulle definitivt hosta upp de slantarna som krävdes. Vi snackar ju :wub: SPOCK :wub: här.

Postad

På denna mässan tar han 25 pund, dvs ungefär 300 kr. Det är inte så mycket med tanke på att hans autografer oftast går på 70-80 dollar på mässor i USA. Gästerna i Sverige på sci-fi mässorna tar ju dessutom 200 kr, oavsett status, så 300 spänn för självaste Nimoy är småpengar.

Postad

Är nu fastställt att det blir en "Trek Talk" på söndagen, där alla Star Trek gäster kommer prata lite om hur det var i serien och publiken får ställa frågor etc. Finns ingen enskilt för Nimoy men det finns det för Delancie? :rolleyes:

Hursomhelst gjorde detta mig uppr??rd då jag inte är där på söndag eftermiddag, åker ju hem tidigt på söndag morgon :arg:

Postad (redigerade)

Om festprissarna Jedi Chefs fortfarande existerar lär ju vara där så du kan festa runt med dem. Kanske klä ut dig till Jedi Chef och ta foto. I England brukar de ha speciella danser, sk Con dances, till olika låtar. Alla kan dansstegen och det är fullt på dansgolvet.

Se och lär :P

Redigerad av RoLaren

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...