Mr Trek Posted March 25, 2009 Report Share Posted March 25, 2009 (edited) OBS! Viktig ändring fungerar antagligen bara med iPod och iPhone!!!!!!!! Hej allihopa, När jag idag var inne på iTunes Store såg jag att de hade nummer 1-3 av totalt 4(någon som vet 4:an kommit ut än?) av serietidning Star Trek: Countdown för 7 kr styck! För er som inte vet vad Star Trek: Countdown är så är det en officiel prequel serietidning(så jag gissar att man kan räkna den som canon) för den nya ST filmen. iTunes är Apples musikprogram, den nya versionen(8.1) fungerar både på mac och pc och finns för nedladdning på apples downloads sida: http://www.apple.com/downloads/ I iTunes programmet finns alltså iTunes Store... Ett tips till alla er som inte fått tag på serietidningarna(inkluderar mig själv, men inte länge till), och det var ju riktigt billigt också ;) EDIT: Den som har en iPod Touch eller en iPhone kan även läsa tidningen på en sådan Edited March 25, 2009 by Mr Trek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts