Nyhet Posted April 18, 2009 Report Posted April 18, 2009 Ett ganska roligt spel på nätet, det är Starfleet Academy Trainer. Här börjar du som en kadett inom Stjärnflottan och kan avancera upp till amiral om du är skicklig. Spelet baserar sig till stor del på den nya Star Trek-filmen. Du ska lösa pussel (t.ex. koppla ihop kablar), hitta skillnader i mönster (på bilder från filmen), eller minnas saker. När du kommit till slutet får du veta hur det gått, och placeras in i en avdelning där du passar bäst (Kommandot, Säkerheten, Vetenskapen, Tekniken eller Medicinen). Spelet är ett rätt kul tidsfördriv. Källa [ Till originalnyheten ]
Aike Posted April 18, 2009 Report Posted April 18, 2009 Ja, det här var rätt kul. Fatta dock inte hur man skulle komma förbi en bana, den där man skulle reglera trycket. Annars är det kul att Stjärnflottan tränar med samma typ av spel som var populära på 80-talet. Det var kul att spela Breakout igen ^_^
Recommended Posts