Nyhet Posted April 25, 2009 Report Posted April 25, 2009 Icon factory och Paramount har släppt Star Trek-ikoner och -skrivbordsunderlägg inför nya filmen. De finns till både Macintosh- och Windows-baserade datorer och skrivbordsunderläggen finns även till mobiltelefon. Allt kan hittas på Icon factory via länken nedan. (Tack till Mr Trek) Källa [ Till originalnyheten ]
commander ricochet Posted April 25, 2009 Report Posted April 25, 2009 Tack Trekmannen! Äntligen lite snygga ikoner! Dock så var wallpaper-bilderna trökiga tyckte jag. Dom kändes lite väl torftiga.
Mr Trek Posted April 25, 2009 Report Posted April 25, 2009 Jo fast de passade bra på min laptop . Någon eftermiddag(när jag saknar liv) får jag byta symboler till alla mappar i datorerna
Recommended Posts